Ta nejšílenější třída na celé škole !

Exkurze do Anthroposu a planetária v Brně

28.02.2014 12:00
V pátek 28. února 2014 jsme společně navštívili Anthropos a planetárium v Brně. Nejdříve směřovala naše cesta do nově opravného planetária na výukový program Neuvěřitelný vesmír, potom jsme navštívili nejznámější muzeum o vývoji lidského rodu Anthropos. 
 
Jirka Ráboň, Filip Paták, Tomáš Svoboda, Pavel Drápela a Beata Kupská, napsali, že v planetáriu se jim líbila přehlídka souhvězdí a v Anthroposu kopie mamuta a sošky Venuší.
 

V planetáriu byla hezká přehlídka souhvězdí. Asi bych jinak nevěděla, že existuje souhvězdí Pravítka. V Anthroposu to byli vývojové typy lidí a mamut. Exkurze se mi líbila. A. Malátová

Líbil se nám program Neuvěřitelný vesmír, ale zdál se nám krátký, Anthropos byl zajímavý a poučný. D. Tomšík, T. Hájek

Nejvíce se mi líbilo ukazování souhvězdí, bylo to suprové. V Anthroposu se mi nejvíc líbil mamut, nikdy jsem tam nebyla, proto to tam bylo úžasné. T. Malátová

Anthroposu to bylo hezké, chtěly bychom vidět originál Venuše. E. Spurná, J. Tyrychterová, E. Pospíšilová

V planetáriu byl hezký program , v Anthoposu toho měli dvakrát tak více než v jsme se učili, bylo to tam pěkné. V. Švanda

V Anthroposu jsem byla poprvé a moc se mi tam líbilo. Moc, moc. Nejvíce jsem se těšila na samostatné chození. K. Chytková

Fotky naleznete ve Fotogalerii.

 

Jojo to je naše třída. :D

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode